Підсумки методичної роботи у 2021/2022 навчальному році

Методична робота в 2021/2022 навчальному році проводилась згідно з принципами й положеннями нормативних і директивних документів про освіту (Закону України „Про повну загальну середню освіту”, Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної освіти, Положення про психологічну службу освіти України, рекомендаціями центру інформаційних технологій Управління освіти адміністрації Слобідського району) та була спрямована на розвиток творчої особистості учня, вчителя. Головні зусилля було зосереджено на наданні реальної, дієвої допомоги педагогічним працівникам у підвищенні їхньої професійної майстерності, створенні творчої атмосфери, такого морально-психологічного клімату, який сприяв би пошуку кращих технологій педагогічної праці, ефективному втіленню інновацій.

Протягом року на засіданнях методичної ради обговорювалися такі питання, як: аналіз методичної роботи за минулий 2020/2021 навчальний рік та організація методичної роботи в школі у 2021/2022 навчальному році;
участь учнів у предметних олімпіадах, роботі Малої академії наук України; організація методичної роботи з малодосвідченими вчителями з питань організації освітнього процесу (особливо в умовах дистанційного навчання); робота з обдарованими дітьми; організація повторення навчального матеріалу; підготовка до педагогічних рад; стан викладання навчальних предметів; участь у районних семінарах-практикумах.

Слід зазначити, що всі засідання методичної ради були цікавими, змістовними, конструктивними.

Протягом навчального року здійснювалась контрольно-аналітична діяльність за освітнім процесом: адміністрацією школивідвідано уроки учителів-предметників, проведено індивідуальні консультації з учителями, перевірено календарно-тематичне планування на відповідність освітнім програмам, вибірково – поурочні плани, робочі зошити учнів, зошити для практичних, лабораторних робіт з природничих дисциплін, систематично перевірялись класні журнали, вивчено стан викладання трудового навчання, фізики, біології, хімії, української мови та української літератури, фізичної культури, предмета «Захист України», основ здоров'я. За наслідками внутрішкільного контролю надано рекомендації учителям-предметникам, учням та їх батькам щодо поліпшення організації освітнього процесу.

На кінець 2021/2022 навчального року в школі навчалися 715 учнів.

Похвальний лист отримали 19 учнів.

Похвальну грамоту – 9 випускників.

Основним показником результативності навчальної роботи є участь учнів школи в олімпіадах, конкурсах та турнірах.

В вересні-жовтні 2021 року у школі пройшов І етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін серед учнів 5-11 класів.

ІІ етап олімпіад в умовах дистанційного навчання проводився частково, не з усіх предметів.

З метою виявлення і підтримки обдарованих дітей та учнівської молоді, подальшого розвитку й вдосконалення науково - дослідницької діяльності учнів на виконання наказу «Про організацію участі учнів школи у науково-дослідницькій роботі МАН» педагогічні працівники школи забезпечили підготовку учнів до роботи в МАН України.

У 2021/2022 навчальному році у І етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України було 3 роботи учнів ХЗОШ № 91:

Ò ІІ місце – наукове відділення “Літературознавства, фольклористико та мистецтвознавства ” ;

Ò ІІ місце – наукове відділення “Технічних наук”.

Робота Кротенко Поліни, 11-А клас,наукове відділення «Хімії та біології» буде брати участь у ІІ етапі конкурсу.

В 2021/2022 навчальному році працювали предметні методичні об’єднання. Було проведено 4 засідання, два із них – в онлайн форматі. На засіданнях методичних об’єднань вчителі вивчали навчальні програми, інструктивні та методичні листи Міністерства освіти і науки України, підручники та посібники, обговорювали доповіді з актуальних питань навчання і виховання учнів, знайомились з новинками методичної та психолого–педагогічної літератури, звітували про курсову підготовку з метою пропагування педагогічного досвіду, аналізували результати І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін, проведення предметних тижнів, якість знань, умінь і навичок з предметів.

Вже традиційною стала участь вчителів ХЗОШ № 91 в конкурсі “Учитель року”. В 2021/2022 навчальному році:

- в номінації “Інформатика” – взяла участь у районному етапі Купріянова Інна Костянтинівна.

Учні школи взяли участь у районних та міських та міжнародних конкурсах: районному турнірі юних правознавців, біологів, знавців української мови, істориків, журналістів, у Міжнародному мовно-літературному конкурсі ім.Т.Г.Шевченка і П.Яцика. «Кенгуру».

Для участі у Каразінському колоквіумі-2022 подала тези Кротенко Поліна, учениця 11-А класу, керівник учитель інформатики Купріянова І.К.

У фестивалі «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» Купріянова І.К. отримала Диплом І ступеня.

У Всеукраїнському конкурсі «Безпечний Інтернет 2.0» у лютому -березні 2022 року взяли участь учні 6-10-х класів. Отримали дипломи І ступеня – 15 учнів, ІІ ступеня – 13, ІІІ ступеня – 20, учасників – 40.

У Всеукраїнському інтернет-конкурсі «Україна починається з тебе» у квітні 2022 року серед учнів 5-10-х класів отримали дипломи І ступеня – 7 учнів, ІІ ступеня – 7, ІІІ ступеня –3, учасників – 24.

У міському конкурсі "Кращий дистанційний курс" в районному етапі Купріянова І.К. посіла 1 місце, у міському етапі - 1 місце.

Забезпечували навчальний процес 44 вчителя:

Спеціаліст вищої категорії – 17

Спеціаліст І категорії – 15

Спеціаліст ІІ категорії – 6

Спеціаліст – 6

Звання: “вчитель-методист” – 6

“старший учитель” – 6

В журналі “Відкритий урок: розробки, технології, досвід” , ТОВ «Всеосвіта», та на сайті “На Урок” 11 вчителів помістили 13 друкованих робіт .

Підвищили кваліфікацію всі вчителі.

Кiлькiсть переглядiв: 80