Склад методичної ради ліцею:
Голова ради – заступник директора з навчально-виховної роботи – В.М. Горбаньова
Члени ради: директор ХЛ № 91 Н.С. Топоркова ( вчитель біології, вчитель-методист);
С.П.Чорноіванова (вчитель зарубіжної літератури, вчитель-методист);
Е.В.Глаубе (вчитель музичного мистецтва, вчитель-методист);
О. Д.Сердюк (вчитель математики, старший вчитель);
Л. П.Бобова (вчитель початкових класів, старший вчитель);
І.О. Определякова (заступник директора з НВР , вчитель фізики);
О.О. Лемещенко (учитель української мови та літератури)- секретар.
Положення про методичну раду
1. Загальні положення
· Методична рада створюється з метою координації діяльності всіх структур підрозділів методичної служби ХЛ № 91.
· Рада є колективним громадським органом, об’єднує на добровольчих засадах співпрацівників ліцею.
· Рада є консультативним органом з питань організації методичної роботи в ХЛ № 91.
· Рада в своїй діяльності дотримується Конвенції про права дитини, керується законами України, рішеннями органів управління освіти всіх рівнів з питань навчально-виховної, методичної, дослідно-експериментальної та проектно-дослідницької діяльності, а також Статутом і локальними правовими актами ліцею.
2. Завдання й основні напрямки діяльності методичної ради
Методична рада створюється для рішення таких завдань:
· Координація діяльності методичних об’єднань та інших структурних підрозділів методичної служби школи, спрямованої на розвиток методичного забезпечення освітнього процесу.
· Розробка основних напрямків методичної роботи ліцею.
· Формування цілей і завдань методичної служби ліцею.
· Забезпечення методичного супроводу навчальних програм, розробка навчальних, науково-методичних і дидактичних матеріалів.
· Організація дослідно-пошукової, інноваційної та проектно-дослідницької діяльності в ліцеї.
· Організація консультування співпрацівників ліцею з проблем удосконалення педагогічної майстерності, методики проведення різних видів занять та їхнього навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення.
· Розробка заходів щодо узагальнення й розповсюдження педагогічного досвіду співпрацівників ліцею.
· Участь в атестації співпрацівників ліцею.
· Проведення педагогічних і методичних експериментів щодо пошуку й апробації нових технологій, форм і методів навчання.
· Професійне становлення молодих вчителів.
· Виявлення, узагальнення й розповсюдження педагогічного досвіду творчо працюючих вчителів.
· Організація взаємодії з іншими навчальними закладами, науково-дослідницькими установами з метою обміну досвідом і передовими технологіями в галузі освіти.
· Упровадження в навчальний процес сучасних навчально-методичних і дидактичних матеріалів; розробка програмового забезпечення для проведення навчальних занять і впровадження їх в освітній процес.
Основні напрямки діяльності методичної ради:
· Аналіз результатів освітньої діяльності з предметів.
· Участь в розробці варіаційної частини навчальних планів.
· Розгляд й оцінка інтегрованих навчальних програм.
· Обговорення рукописів навчально-методичних посібників і дидактичних матеріалів з предметів.
· Підготовка й обговорення доповідей з питань методики викладання навчальних предметів, підвищення кваліфікації й кваліфікаційного розряду вчителів.
· Обговорення й затвердження календарно-тематичних планів.
· Організація й проведення педагогічних експериментів.
· Вдосконалення навчально-лабораторної бази.
· Взаємовідвідування занять з метою обміну досвідом і вдосконалення методики викладання навчальних предметів.
· Вибір та організація роботи наставників з молодими спеціалістами й малодосвідченими вчителями.
· Розробка положень про проведення конкурсів, олімпіад, змагань з предметів.
3. Організація роботи методичної ради
· До складу ради входять голови методичних об’єднань, керівники інших структурних підрозділів, досвідчені вчителі, директор і заступники директора школи. Склад ради затверджується наказом директора ліцею.
· Керує радою заступник директора з навчально-виховної роботи. Для забезпечення роботи методична рада обирає секретаря.
· Робота методичної ради здійснюється на підставі річного плану. План складається головою методичної ради, розглядається на засіданні методичної ради, узгоджується з директором школи й затверджується на засіданні педагогічної ради ліцею.
· Періодичність засідань методичної ради – 1 раз на чверть. Про час і місце проведення засідання голова методичної ради (секретар) зобов’язаний повідомити членів ради. Рекомендації підписуються головою методичної ради й секретарем. При розгляді питань, які стосуються інших напрямків освітньої діяльності, на засідання необхідно запрошувати відповідних посадових осіб. По кожному з обговорюваних на засіданні питань приймаються рекомендації, які фіксуються в журналі протоколів.
4. Права методичної ради
Методична рада має право:
· Готувати пропозиції й рекомендувати вчителів для підвищення кваліфікаційного розряду.
· Висувати пропозиції про поліпшення освітнього процесу в школі.
· Виносити питання щодо публікації матеріалів про передовий педагогічний досвід, накопичений методичною радою.
· Рекомендувати вчителям різні форми підвищення кваліфікації.
· Виносити питання перед адміністрацією школи про заохочування співпрацівників ліцею за активну участь у навчальній діяльності.
· Висувати вчителів для участі в конкурсах «Учитель року», «Класний керівник року».
5. Контроль за діяльністю методичної ради
У своїй діяльності методична рада підзвітна педагогічній раді ліцею. Контроль за діяльністю методичної ради здійснюється директором школи у відповідності з планами методичної роботи й внутрішньошкільного контролю.