/Files/images/sots_ped/Профілактика.jpg

Звіт про проведені заходи щодо Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства

№ з/п Назва та тема заходу Учасники Відповідальні
1 Профілактичні заходи : урок-лекція "Актуалізація проблеми насильства та жорстокого поводження з дітьми у шкільному просторі". 10-ті класи психолог Шевченко А. М.
2 Перегляд призентації та соціальних роликів на тему: "Насилля серед молоді" 9-ті класи психолог Шевченко А. М.
3 Урок з елементами тренінгу:" Профілактика жорстокого поводження" 7-Б клас психолог Шевченко А. М.
4 Анкетування 5-х класів для виявлення проявів насильства. 5 класи психолог Шевченко А. М.
5 Заняття на тему «Сім’я без насильства!» 6-ті класи Соціальний– педагог Абдрахманова Г. І.
6 Перегляд відеороликів на тему: «Ми проти насильства» 3-ті класи Соціальний– педагог Абдрахманова Г. І.
7 Онлайн анкетування «Чи все ми знаємо про СНІД» 9-10 ті класи Соціальний– педагог Абдрахманова Г. І.
8 3 грудня - Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями «Хай добрим серце ваше буде» 8- мі класи Соціальний– педагог Абдрахманова Г. І.
9 10 грудня – Міжнародний день прав людини: «Як не стати жертвою торгівлі людьми» 11-ті класи Соціальний– педагог Абдрахманова Г. І.

Заняття спрямоване на зняття емоційного напруження та формування позитивних емоцій

КРИЧАЛКИ-ГУКАЛКИ

Енергізатори даного розділу відрізняються від інших активними, яскраво вираженими діями: якщо говорити, то голосно, якщо щось кидати, то зі всієї сили, і є дієвим способом вивільнення та трансформації агресії, страху, надмірного напруження.

Отже, мета проведення „кричалок-гукалок”:

· створити умови для звільнення від напруги (як емоційної, так і тілесної), надмірного збудження, негативу, гніву, страху;

· сприяти зниженню рівня агресивності завдяки вивільненню агресії нестандартним способом та трансформації її у певну дію;

· досягти розслаблення та самоусвідомлення;

· налагодити контакт з самим собою;

· розвивати власний потенціал.

МІШЕЧОК ДЛЯ КРИКУ

Ведучий: „Уявіть, що у середині кола стоїть Мішечок для крику. Пропоную викричати у нього те, що вас зараз переповнює ”.

Учасники викрикують по черзі і невербально посилають свій крик (веселий, сумний, радісний, і т. д.) у мішечок. В кінці вправи, як варіант, тренер доповнює, що, якщо в мішечку є хоча б один веселий крик, то всі крики також стають веселими. Мішечок з веселими криками учасники витрушують у вікно чи за двері, подумки посилаючи радість тим, кому бажають.

КРИЧАЛКА-МОВЧАЛКА

За першим сигналом тренера учасники кричать (або сміються) що є сили 1-5 хвилин. За другим сигналом тренера всі затихають, сідають або лягають на підлогу, заплющують очі і слухають тишу 1-5 хвилин. Поки учасники ще не розплющили очі, тренер пропонує їм сконцентрувати увагу на своєму диханні та подихати через долоні, очі, лоб, стопи, спину, живіт; розплющити очі і поступово повільно підвестися. Заміною крику або сміху є тупотіння, аукання, бубніння, хрюкання і т. д.

ЕМОЦІЯ ПО КОЛУ

Учасники утворюють коло і кожен називає по одній емоції (наприклад, радість, гнів і т. д.) та запам’ятовує її. Після цього хтось з учасників вигадує певну ситуацію і кидає м'яч іншому учасникові, пропонуючи продовжити речення та назвати свою емоцію чи почуття. Наприклад: „Коли я стою у черзі, то... відчуваю радість!” (або тренер роздає учасникам незакінчені речення). Гру закінчено, коли м'яч побував у кожного.

Аптечка психологічної самодопомоги "Як ти?"

Вкладення
Кiлькiсть переглядiв: 270